امروز : دوشنبه، ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴
نمایه سازی در پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی

شکوه سادات علی زاده مقدم* و زهرا رضائی برزانی و کیمیا خوشدل و مرتضي جساس
صفحات 31 - 52

مشاهده مقاله 39 بازدید دانلود (PDF)

درباره نشریه

از پژوهشگران گرامی خواهشمند است دستاوردهای علمی خود را که در قالب مقالات پژوهشی، مطالعات کاربردی و موردی برای نشریه ارسال نمایند. مقاله‌های ارسال شده پس از داوری تخصصی و در صورت تأیید هیئت تحریریه، به چاپ می‌رسند. از‌ استادان و پژوهشگران گرامی تقاضا می‌شود جهت ارسال مقالات خود با مراجعه به این سایت‌، ثبت‌نام و مقاله خود را بر اساس راهنمای تدوین تنظیم و ارسال نمایند. به این­ ترتیب مراجعه حضوری و یا تماس تلفنی با دفتر نشریه لزومی نخواهد داشت و کلیه ارتباطات با نویسندگان و داوران محترم از طریق این سامانه انجام خواهد گرفت.

در ضمن، ارسال مقاله به نشریه، بدون هزینه، امکان پذیر می باشد. 

فصلنامه پژوهش های در مدیریت  (MANJR) یک مجله معتبر , و با دسترسی آزاد است که انتشار سریع مقالات در تمام زمینه های مدیریت را ارائه می دهد.MANJR یک مجله بین المللی، علمی و با داوری (آنلاین) است که به صورت فصلی توسط شرکت همایش آروین البرز منتشر میشود.

عنوان اصلی: فصلنامه پژوهش در مدیریت  (MANJR)

عنوان کوتاه : MANJR

ISSN: 3060-6241

فصلی (4 شماره در سال)

آنلاین

زبان انتشار فارسی و انگلیسی

شیوه انتشار
آنلاین
زبان نشریه
فارسی و انگلیسی
نحوه دسترسی
آنلاین و آزاد
کشور محل انتشار
ایران
حوزه فعالیت تخصصی
مدیریت
شروع انتشار
1403
نوع داوری
Peer - Reviewd
ایمیل نشریه
info@manjr.ir
احساسات کاذب سواد مالیسوگیری های رفتاریتصمیم گیری های مالیذهن پرسشگرجستجوی دانشتعلیق در قضاوتتفاهم بین فردیاعتماد به نفسخودرای بودنتقلبدولتاثربخشیکارکنانشبکه بهداشتتجربه آنلاین مشتریانرضایت از خرید آنلاینبازاریابی خرده فروشان آنلایناعتمادCRMe-CRMوفاداریمدیریت ارتباط با مشتریمدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتریکیفیت خدماترضایت الکترونیکیمدیریت منابع انسانی سبزعملکرد شغلی کارکنانسبک زندگی سبزمدلسازی معادلات ساختاریشرکت فولاد سنگ مبارکهکار تیمیهوش مصنوعیبازاریابی دیجیتالنرخ تبدیلتحلیل رگرسیونموفقیت کمپین هامدیریت استراتژیکبرنامه ریزی استراتژیکاستراتژیماتریس ارزیابی (SWOT )بیمارستان عالی نسب تبریزاصالت برند- افراد مشهور- عشق به برنداستراتژی های بازاریابیبازارهای جهانیرقابت پذیری کسب وکاربهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC)بازاریابی شبکه های اجتماعیبازاریابی محتواتجزیه و تحلیل داده هاتجربه مشتریداده کاویتحلیل داده هابازاریابی دیجیتالیکمپین های تبلیغاتیشخصی سازی محتوایادگیری ماشینتحلیل پیش بینانهسیستم های توصیه گربهینه سازیمدیریت کیفیت جامع (TQM)بحران های سازمانیبهبود مستمرتاب آوری سازمانیفرهنگ کیفیتتصمیم گیری مبتنی بر دادهانعطاف پذیری سازمانیمدیریت بحرانArtificial intelligenceManagementBusinessEconomyکیفیت خدمات الکترونیکیوفاداری الکترونیکیاعتماد الکترونیکیسازمان های اجتماعیتوسعه پایدارزیست بوم سازمانیکارآفرینی اجتماعیمدل های ترکیبیFinancial managementStocks marketشفافیتحکمرانی خوبسازمان های دولتیتحلیل مضمونپاسخگوییحکمرانی مشارکتی